מנכלי"ת משרד החינוך: "ההסכם ישפר גם את שכר המורים החרדים"

אסתי פלד 1 Comment on מנכלי"ת משרד החינוך: "ההסכם ישפר גם את שכר המורים החרדים"

מנכלי"ת משרד החינוך דלית שטאובר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכלי"ת משרד החינוך דלית שטאובר בשיחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ראשית אני רוצה לברך את מערכת החינוך החרדים, בעצמי השתתפתי במוסד בבית שמש, והתרגשתי לראות את הילדים והמורים המקסימים" פתחה שטאובר.

"הקורונה החריפה את בעיות החינוך, יש נשירה גדולה של מורים, וגם אי רישום של תלמידים. ההסכם שנחתם הוא בשורה גדולה למערכת החינוך, למורים החדשים ששכרם עלה באופן משמעותי, ושורה ארוכה של בעלי תפקידים".

לגבי הטענה שההסכם שנחתם לא כולל את המחנכים החרדים: "ההסכם נחתם עם הסתדרות המורים והוא לחברי הסתדרות המורים. התנאים שנחתמו יחולו על גם החינוך המיוחד בחינוך החרדי שכלולים באופק חדש. לאחר מכן יהיו נספחי התאמות שיובילו לשיפור של התנאים גם של הפטור והמוכש"ר".

"לגבי תקציבי תכנית גפ"ן", אמרה שטאובר, "זו החלטת ממשלה שהתקבלה לפני שנכנסתי לתפקיד, שהיא לא כוללת את המגזר החרדי, זה לא קשור אלינו, אולי זה ישתנה בעתיד".

"לוח החופשות ישתנה רק מהשנה הבאה. בחינוך המיוחד יש שעות אחרות לגמרי, ההתאמות המדויקות יתפרסמו בהמשך, היום נחתמו רק עקרונות, בהמשך יהיה פירוט של כלל ההסכם" הסבירה המנכלי"ת.

האזינו לריאיון המלא:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גלגול עיניים וצקצוקי לשון של המנכ"לית, כיצד בדיוק הסכמים שמפורש בהם מי הצדדים באופן שמחריג את החינוך החרדי יחייבו או ישפיעו להשוואת תנאים למוסדות חרדיים?? מדובר במדיניות אפרטהייד נגד הציבור החרדי ופשע נגד האנושות אותו מכתיבים כמדיניות פקידי האוצר ועוד 2-3 פקידים במשרד החינוך חובשי כיפות סרוגות שמשמשים בתפקידם באופן קבוע מזה שנים כמו מסמר בלי ראש ומנהלים את המנכ"לית וכל שאר אנשי המשרד שמתחלפים כמו גרביים